יום רביעי, 25 באפריל 2012

לק יום העצמאות שלי - Pixie Dust



שלום!


נמצאת בדיוק בשלב המשונה הזה, של המעבר הקשה והמורכב מיום הזיכרון לערב יום העצמאות, שמגיע ממש עכשיו (עוד שעתיים יוצאים לארוחה חגיגית עם המשפחה, אחריה טקס, זיקוקים ובלאגן. נו, אתן יודעות.. יום העצמאות).
אתמול בערב והבוקר עמדנו בצפירה לזכר הנופלים והערב כל הארץ תחגוג. גם כאן נאמרת תמיד הקלישאה החבוטה שבחיים בארץ הזו מעורבבים תמיד עצב ושמחה, שכול ותקווה. אני מודה שאני אמביוולנטית מאוד לגבי שני המועדים האלה, אבל כרגע משלימה אתם כמות שהם. 


ונעבור לנושא לשמו התכנסנו:
אם להשטיח לגמרי את מה שכתבתי עד עכשיו, נעשה אצלי מעבר- אחרי זמן קצר שלא התחשק לי בכלל למרוח לק, מגיע יום העצמאות ואיתו תחושת חגיגיות כזאת.
מסביב המון כחול ולבן, שירים יפים ברדיו ותחושה כזאת, לא מוגדרת.
אל כל אלה, החלטתי לצרף את הלק שהכי התאים לי לזמן הזה. כל מיני גוונים תכולים וכחולים מובהקים פחות עושים לי את זה, לפחות עליי. Too obvious, אם תרצו. הכי קרוב שהתאים לי היה Pixie Dust של ORLY.  מאוד אוהבת את הלקים של החברה הזו, גם הגוונים וגם האיכות. הלק הספציפי הזה יצא בקולקציה די מזמן, אבל אני קניתי אותו לפני פחות משנה בארץ. יש בו גם אפרפרות, גוון תכלכל וגם כסוף. מין שילוב שאני מאוד אוהבת, מצליח להיות גם קליל ותכול וגם אלגנטי. התאים לי מאוד ליום העצמאות.
בתמונה יש שתי שכבות, לטעמי מספיקות לגמרי. מי שמחפשת אטימות וכיסוי מושלם, אולי תרצה שלוש. המריחה מצויינת. מהניסיון עם הלקים האלה העמידות בינונית (יומיים-שלושה), לפחות עליי. אני חושבת שהצבע יצא מאוד נאמן למציאות, אולי טיפ-טיפה בהיר יותר.






ותמונה נוספת, מקווה מאוד שתסלחו לי על מצב הציפורניים והלכלוך הקטן ששמתי לב אליו רק בתמונה  





האם גם לכן מתחברים חגים, מועדים ועונות אל צבעי הלק והאיפור?

יום עצמאות שמח!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות