יום רביעי, 2 במאי 2012

MAC Haute & Naughty Mascara review


כמעט-חמישי שמח! 


כנראה שאני בשוונג מסקרות, אין לי הסבר אחר, אבל החלטתי להעלות סקירה על המסקרה הזאת. אולי כי היא קצת עצבנה אותי לאחרונה ובאופן כללי אני מאוד אמביוולנטית לגבי המסקרה הזאת.





קודם כל- הגימיק. שתי מברשות, אחת למראה טבעי ויומיומי ואחת למראה דרמטי. אין מה להגיד, הגימיק עובד. האפקט עם כל מברשת שונה בתכלית ובעצם המסקרה הזו מתפקדת ממש כמו שתי מסקרות- למראה מאוד (מאוד) טבעי, ולמראה מאוד מודגש. אז למה בעצם הרגיזה אותי, המסקרה הזאת? על המברשת הטבעית אין לי הרבה מה לומר. מאוד טבעית, צובעת מעט את הריסים בשחור, אין כמעט שום אפקט. בסדר. אבל המברשת הדרמטית... אוף. כאן מתחילה הבעיה. השורה התחתונה היא, שאפשר להגיע עם המסקרה הזו לתוצאה מאוד יפה. אבל, וזה אבל גדול- אני צריכה לעבוד מאוד, מאוד קשה בשביל התוצאה הזאת. ואני לא אוהבת שהמסקרה שלי מכריחה אותי לעבוד קשה. נתחיל מזה שהמברשת השנייה מוציאה המון חומר עודף על הקצה שלה, וחייבים לנגב. גם אחרי שהורדתי עודפים, מאוד קשה לא להתלכלך תוך כדי ההנחה הצלחתי לא להתלכלך? המסקרה הזאת פשוט מדביקה לי את כל הריסים. מצאתי ששיטה די טובה היא מיד לעבור עם המברשת הטבעית, שעוזרת קצת להפריד את הריסים ולעשות שם סדר. אבל לא מספיק. עדיין אני צריכה לעבור ולהפריד ולסדר ובההההה..... התעייפיתי כבר. בקיצור, את השורה התחתונה כבר אמרתי- ניתן להגיע לתוצאה יפה, דרמטית ומעוגלת שאחרי שהתקבעה גם מחזיקה מעמד יפה, אבל עד שמגיעים לשם, אוהו........... אני חושבת שיש מסקרות שאפשר להגיע איתן לתוצאות יפות לא פחות, אבל עם הרבה פחות עבודה.

 וקצת תמונות, בכולן אני ללא שימוש במעגל ריסים:













ניסיתן את המסקרה הזאת? מאוד מעניין אותי מה חשבתן...
אני יודעת שיש כמה בנות שמוכנות להישבע בה. ואתן?




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות