יום ראשון, 6 במאי 2012

הניוד עובר לציפורניים- לק 368 של קרליין


שבוע טוב לכולן!

זה בא לי בגלים, אבל בדרך כלל אני די מחבבת לקים. לפעמים במצב רוח צבעוני, לפעמים משהו טבעי ושקט, לפעמים פשוט רוצה שהציפורניים ייראו אלגנטיות ומטופחות.
לצורך האחרון, ה-All times favorite שלי הוא הלק Allure של Essie, ניוד מושלם ויפהפה, צבע בז'י-חלבי חצי שקוף שפשוט נותן לציפורניים מראה מקסים.
בשיטוטי האחרון בסופר פארם, ועקב הרצון והסקרנות לדגום את הסדרה החדשה והמדוברת של קרליין, החלטתי שחסר לי ניוד טוב, והעליתי בחכתי את לק מס' 368 (ואם בחברת קרליין זקוקים לעזרה במתן שמות ללקים- אני מתנדבת!).

אז ראשית, מה חשבתי על הבקבוק והמברשת החדשים של קרליין?
העיצוב החיצוני יפה ואלגנטי, כמובן לקוח מחברות יוקרתיות. ההבדל בין הלקים של קרליין ללקים של החברות היוקרתיות הוא, ששם מתחת למכסה הריבועי המאסיבי מסתתר מכסה קטן ונוח לאחיזה. במקרה של קרליין האחיזה היא במכסה הגדול, לא בלתי אפשרי אבל בהחלט לא האחיזה הכי נוחה בעולם.
לצערי, משהו במכסה הזה גרם לתופעה לא כל כך נעימה, כשפתחתי את הלק לראשונה על החלק העליון של הזכוכית מצאתי המוני פירורים שחורים, וממבט בתוך המכסה נראה כי משהו שם מתפורר עקב הסיבוב של הפתיחה. לא ראיתי פירורים שנפלו לתוך הלק (זה היה יכול להיות נוראי!), אבל לא יכולה להיות בטוחה שהם לא שם... מצורפות תמונות, צילמתי אחרי שניקיתי את רוב ה'שחורים':






ונעבור למברשת- עבה מאוד, אני חושבת שזו המברשת לק הכי עבה שנתקלתי בה מימיי, מעט יותר עבה מהמברשת של OPI שגם היא עבה יחסית. המברשת לא בלתי-נוחה אבל דורשת תרגול וצריך להתרגל, אני מעדיפה את המברשות הדקות יותר, כמו של Essie.


ולפרט האחרון אבל הכי חשוב- הלק! אני הייתי מרוצה מהפורמולה ומהמריחה, הלק לא אטום לחלוטין אבל גם לא ציפיתי שיהיה, בגוונים האלה הלקים הם בד"כ די SHEER ולטעמי זה מה שנותן את המראה הטבעי והנקי. אני אהבתי. בתמונה שתי שכבות ומייבש של OPI.

368 של קרליין- עם פלאש

368 עם פלאש

368 של קרליין - בלי פלאש


אז מה אתן חשבתן על הסדרה החדשה של קרליין?




6 תגובות:

  1. אהבתיאת השדרוג בלקים של קרליין, אך בניגוד אלייך מאוד מתחברת לגוונים עם נוכחות דוגמת 388, 389. לא נתקלתי בתופעת הפרורים והתנסיתי בכמה מהם, כך שיתכן שזה היה משהו נקודתי. המברשת מוצלחת מאוד במריחה וקצת מכסים את כל הציפורן והעמידות מצויינת.

    השבמחק
    תשובות
    1. הממ....... אני מניחה שנושא המברשת, הרבה תלוי גם בגודל הציפורניים. שלי ממוצעות-מינוס, ובמריחה אחת אפשר עקרונית לכסות את כל הציפורן, אבל לא בצורה מדוייקת ולכן אני נזהרת...
      בנושא הפירורים מהמכסה מקווה שזה אכן היה משהו נקודתי, למרות שזה בהחלט מוזר!

      מחק
  2. אני עם הלק הזה כבר שבועיים ברצף :-) הפך להיות ה-לק האהוב עליי ביותר מכל האוסף! צבע מקסים. באסה שצריך 4 (!) שכבות כדי להגיע לאטימות כלשהי, אבל הוא יוצא ממש מקסים בסוף.

    אגב, גם לי היה את סיפור הפירורים, ולא רק עם הגוון הזה - אלא עם עוד כמה מהסדרה החדשה של קרליין.

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו, יש לך סבלנות ל-4 שכבות?? אין לך שיוציא ממני דבר כזה! (:
      הצבע בהחלט מקסים, אבל כמו שאמרתי אני אוהבת אותו חצי-שקוף ולא מנסה להגיע לאטימות, אחרת נראה לי שהייתי מתחרפנת...
      בנוגע לפירורים- ידעתי שזו לא רק אני! את גם חושבת שזה מאפקט ה'סיבוב' של האמצע של המכסה? (איזה הסבר ברור...)
      אני מתחילה לחשוש שיש פירורים כאלה גם בתוך הלק ):

      מחק
  3. לי יש את 310, שהוא לדעתי טיפה יותר אטום. גוון מהמם ומחזיק עליי יפה בינתיים (2-3 שכבות+מייבש של רבלון)

    והיו לי התפוררויות, אבל מצאתי פתרון מעניין:-]
    אם את מסובבת ממש חזק את המכסה כשאת סוגרת את הבקבוק, שני החלקים שלו יתנתקו, ואז תהיה לך אחיזה במברשת קטנה יותר (כמו המברשות של לוריאל שמתפרקות)
    מקווה שהייתי ברורה חחח

    השבמחק
    תשובות
    1. אם הבנתי את בעצם 'שוברת' את החלק הפנימי של המכסה ע"י הסיבוב? נשמע לי קצת מסוכן ללק לא? מפחדת שהמון פירורים שחורים ימצאו את דרכם פנימה...
      או שלא הבנתי נכון?

      מחק

רשומות פופולריות