יום שלישי, 22 במאי 2012

סקירת שפתונים לחותיים


אמצע שבוע מצוין לכולן!

לאחר הפוגה קלה (סמינריונים ארורים... תודה לאל שזו השנה האחרונה!), חזרתי בגדול עם פוסט שאני מתכננת כבר זמן מה, על האהבות החדשות שלי בתחום האיפור- שפתונים לחותיים!
באופן כללי אני חושבת שמוצרי שפתיים טובים תורמים המון להופעה, אבל יש לי בעיה עם ליפסטיקים רגילים. בעיות עמידות, דהייה לא אחידה, השארת חותמת ליפסטיק על כל כוס מים... כל אלה משגעים אותי ובעצם גורמים לי פשוט לוותר על ליפסטיק, כמעט בכל הזדמנות.
אז מה בכל זאת? באלמים מכל סוג, בין אם שקופים שרק נותנים טיפת ברק ובין אם בעלי גוון- עם כל אלה אני מסתדרת הרבה יותר טוב. העמידות לא ממש חשובה לי כי כל מאוד לחדש אותם במידת הצורך והכי חשוב- הם דוהים בצורה עדינה ואחידה ולא יוצרים קטסטרופות על השפתיים. והיתרון העיקרי- הם נעימים ומלחחים. מה עוד צריך?

גם אני נחשפתי לפני כמה חודשים לבאזז ההיסטרי בכל רחבי הרשת עם יציאתם לשוק של ה- LIP BUTTERS של רבלון. מאוד התחשק לי לנסות אותם, אך לארץ כמובן שעדיין לא החליטו להביאם, בן-זוגי היקר בדיוק שהה באירלנד, אך מסתבר ששם מקופחים בערך כמונו ואפילו יותר מבחינת היצע איפור... ולהזמין מהרשת קצת התלבטתי. בסוף כמובן שנכנעתי... ומיד תראו.
בערך באותו זמן שיצא המוצר הנ"ל של רבלון, גם לוריאל השיקה מוצר בסגנון דומה- Colour Riche Lip Balm. סביב המוצר הזה היה פחות הייפ, אני אפילו לא בטוחה למה.
בקיצור ולעניין, החלטתי שכחובבת באלמים אני חייבת לנסות את שני הסוגים. אגב, נתקלתי לאחרונה בארץ בסדרה חדשה של לוריאלROUGE CARESSE, שהזכירה את הבאלמים באריזה אבל המרקם והגוונים שונים, סדרת הליפ באלם יותר לחותית ונעימה לטעמי.




ולאחר החפירה, נעבור לסקירה. אתחיל ואומר שמבחינתי אין יותר ופחות טוב, אני אוהבת את שלושת המוצרים שאסקור, כל אחד אחרת (:
רכשתי שני גוונים מסדרת הבאלם של לוריאל וגוון אחד מהליפ באטרס של רבלון:
לוריאל- מס' 219 PLUSH PLUM ומס' 518 TENDER MAUVE
רבלון- 035 CANDY APPLE




Plush Plum, Tender Mauve, Candy Apple

Candy Apple, Tender Mauve, Plush Plum

Revlo lip butter - candy apple
אחד הגוונים שכי אהבתי מסווטצ'ים שראיתי ברשת, ואכן לא התאכזבתי. אדמדם ויפהפה, לחותי ופיגמנטי מאוד, בהנחה מושקעת בהחלט נראה כמו ליפסטיק לכל דבר. אני אוהבת להניח מעט על השפתיים ו'למרוח' עם האצבע, למראה טבעי יותר ועמידות מפתיעה לטובה! קצת 'חמאתי', אם יש בזה היגיון?
אבל גוון מקסים ואני בהחלט נהנית ממנו:







Candy apple - no flash

Candy Apple - with flash

Loreal Colour Riche Lip Balm - Tender Mauve
למרות שגם את הליפ באטר אני מאוד אוהבת, קל לי יותר עם המוצר הזה. הוא פחות פיגמנטי ויותר SHEER (בשני הגוונים), נמרח מאוד בקלות, לא חמאתי כמו הליפ באטר ולא מוריד הרבה חומר על השפתיים, פשוט לחותי ונעים ומשאיר גוון עדין ויפהפה. לי הוא נעים יותר על השפתיים וגם משאיר הרגש טובה יותר אחרי שדוהה.
הגוון הזה הוא הבהיר מבין השניים שיש לי והוא באמת לא נותן הרבה צבע, לטעמי הוא מתקבל ממש 'my lips but better', עם תוספת סגלגלות מאוד עדינה. הוא ממש יפהפה ואני מתה עליו!





Tender Mauve - no flash
Tender Mauve - with flash

Loreal Colour Riche Lip Balm - Plush Plum
פחות או יותר כל מה שכתבתי על אחיו המעט בהיר יותר נכון גם פה- לחותי ונעים, יושב מקסים על השפתיים, הגוון הזה מעט כהה יותר וקצת יותר פיגמנטי, עדיין SHEER למדי. מתקבל שזיפי עדין מאוד ויפה.





Plush Plum - no flash

Plush Plum - with flash


ומה השורה התחתונה שלי? למי שלא מחפשת עמידות (בשני המקרים) או פיגמנט עז (במיוחד במקרה של לוריאל) - אני ממליצה בחום! 

ומה אתן חשבתן על המוצרים האלה או דומים להם? מעדיפות את הלחותיים והנעימים או את העמידים יותר?





4 תגובות:

  1. איזה יפה עלייך ה-Candy Apple! אני ממש אוהבת את ה-Lip Butters, וכהוכחה יש לי כבר 6 מהם! הלוריאל נראים לי הרבה פחות אטרקטיביים משום מה, משהו בפורמולה שלהם נראית "קשה" יותר מאלו של רבלון...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      מצחיק, הפורמולה זה מה שאני אוהבת בלוריאל! לא הייתי אומרת שהיא יותר קשה, כי היא לא קשה בכלל, אלא פחות 'חמאתית' (למה אין הגדרות טובות יותר... חח), כלומר מורידה פחות חומר על השפתיים ופחות 'נמרחת'.
      גיליתי גם שעם הליפ באטר אני צריכה מאוד להיזהר - עם המוצר עצמו - שלא יישבר או יצ'טקמק... כנראה בכלל ה'חמאתיות' (שוב..). עם הלוריאל זה פחות קריטי.
      אבל לטעמי הם לא פחות מלחחים ואולי יותר.
      אבל אוהבת את שני הסוגים!

      מחק
  2. הקנדי אפל מהמם עלייך :) אפשר קישור מאיפה קנית?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה (:
      קניתי מהמוכרת הזאת: http://myworld.ebay.com/nikkidvc
      הזמנתי ממנה כבר כמה פעמים והיא מקסימה וגם עשתה לי הנחה על משלוח של כמה פריטים, שווה לבדוק איתה תמיד מראש כמה יעלה המשלוח לפריטים שאת רוצה.

      מחק

רשומות פופולריות