יום שלישי, 8 במאי 2012

התחדשות מאסיבית מ- iherb !


אוקיי, אקדים ואתוודה- ייתכן שהתמכרתי.
לא, לנשנושי הגזר החדשים של שטראוס (טוב, גם), אלא לאתר iherb.com.
מאז שגיליתי אותו, אני כמעט ולא קונה מוצרי טיפוח וטואלטיקה (כמו שמפו, קרמים למיניהם, מסכות לשיער וכו'..) בארץ, אלא מזמינה את הרוב המכריע מהאתר הקסום הזה. תשאלו למה? עזבו את הכיף בקניות אונליין, כאשר אפשר לקבל חוות דעת וביקורת מלקוחות קודמים על כל מוצר- המבחר העצום של קוסמטיקה טבעית ואיכותית הוא פשוט עצום, ובמחיר כל כך משתלם. גם באופן כללי דמי המשלוח נוחים מאוד, 4-6$, אבל כאשר היה מבצע בחודש אפריל עם משלוח חינם (נדמה לי שזה היה מעל 40$), זה כמובן התאים לי מאוד (;
כל המוצרים יחד היו אמורים לעלות 43$ (ועל כן ההנחה), בצ'ק-אאוט קיבלתי משום מה reward של 4$, בחיי שאין לי מושג על מה, כך שההזמנה יצאה 38$, אבל עדיין קיבלתי את המשלוח חינם. יפה.
קראתי חוויות פחות טובות של מספר בנות עם האתר הזה, הן מבחינת קבלת החבילה והן מבחינת שירות לקוחות. אני רוצה לציין שזו ההזמנה הרביעית שלי מ-iherb בחצי השנה האחרונה ומעולם לא נתקלתי בשום בעיה, המשלוח מגיע במהירות (כשבוע), ארוז מעולה ולפעמים עם דוגמיות מתנה משונות (כמו שמיד תראו). בנוסף לא התאכזבתי משום מוצר שהזמנתי, מלבד פריט אחד שלא קשור למוצרי טואלטיקה (אבקת חלבון סויה, אל תשאלו. זוועה. לא חשוב). 

אז כאמור, ניצלתי את המבצע בסוף אפריל ולפני יומיי קיבלתי את החבילה המכובדת הנ"ל:


אני מקווה שניתן לראות מהתמונה את המוצרים, אבל בכל מקרה אכתוב בקצרה על כל מוצר ומדוע הזמנתי אותו. מימין לשמאל:

Earth Science, Deep Conditioning Masque, Olive & Avocado, 170 g
יש לי שיער ארוך (מאוד), וכבר שנים שאני לא משתמשת במרכך שיער אלא רק במסכה לאחר החפיפה, כאשר אני חופפת בממוצע כל שלושה ימים. בקיץ קצת יותר, אבל משתדלת לא להגזים כי השיער שלי לא אוהב את זה. כמובן שבשימוש כזה המסכות לשיער, שהן מוצר יקר יחסית, נגמרות לי במהירות ואני מחפשת תמיד מסכות מעולות. מהנמכר בארץ ניסיתי כמה סוגים של לוריאל (לא אהבתי), את של פנינה רוזנבלום (ממש לא אהבתי) ואת המסכות של ללין, שאני דווקא אוהבת וממשיכה לרכוש (ב-20 ש"ח בחנות העודפים שלהם, שווה). המסכה הטובה ביותר שפגשתי הייתה של חברה בשם Bumble&Bumble שנמכרת בספורה, שמה הוא Creme de Coco והיא פשו מושלמת! יש לה ריח הורס והיא השאירה את השיער שלי מדהים בקטע אחר. לצערי מאז שאזלה, די מזמן, לא הזדמנתי לספורה ואני לא מסוגלת להזמין אותה במחירים האסטרונומיים שדורשים באתרים השונים. אז עד שאני או מישהו מטעמי יגיע לספורה, אני מחפשת תחליפים...
ולאחר שחפרתי, המסכה הזו אמורה לרכך, לטפח ולהשאיר את השיער קסום ומופלא, או משהו... בקיצור אני אנסה ואם מישהי מעוניינת, אשמח לדווח. המסכה עלתה 6.65$.

Derma E, Vitamin A Glycolic Toner, 175 ml
מי פנים זה מוצר שמסתיים במהירות ואני תמיד מחפשת חדשים וטובים. אוהבת אותם עדינים, מלחחים ומסיימים את פעולת הניקוי, וכל זה בעצם מה שהמוצר הזה מתיימר להיות. כמובן שהיו עליו המלצות חיוביות (והרבה, אחרת אני לא קונה), ולי נותר רק לנסות. הוא לא זול במיוחד, אבל במחיר של 8$ אני אקווה לטוב, וגם אם לא יהיה להיט היסטרי לא יכאב לי יותר מדי.

Alba Botanica, Leave-in Conditioner, 198 g
אתן לא פשוטות מתות על זה שהם רושמים 198 ג' ולא מעגלים ל-200? הרסו אותי..
על המוצר הזה קראתי ביקורות מרחיקות לכת, עד שלמרות שאני בעיקרון לא מחובבות המוצרים ללא שטיפה, החלטתי שאני חייבת לנסות. בקיצור זה כאילו קונדישינר אבל ללא שטיפה, ולשמחתי גם ללא ריח (קשה לקלוע לטעם שלי בריחות ובד"כ למוצרי שיער יש ריח נורא לטעמי). אולי הוא יפיג את חוסר חיבתי למוצרים מהסוג הזה, ואולי לא...  עלה לי 5.58$ לדעת את התשובה.

Earth Science, Eye Makeup Remover, Chamomile & Green Tea, 118 ml
כמובן שגם מסיר איפור זה מוצר חיוני ואני תמיד מחפשת אחד טוב, במיוחד לאיפור עיניים- שיוריד היטב בעיקר את המסקרה, לא ישרוף בעיניים ולא ישאיר עננים ושמנוניות מעצבנת. עדיין לא מצאתי את האחד הזה. רק דו-פאזיים מורידים לי הכל כמו שצריך, אבל תמיד שמנוניים שכאלה... החלטתי לתת צ'אנס למוצר הזה, שמתיימר להסיר היטב את האיפור וללא מרכיבים כימיים למיניהם... נחיה ונראה. 5.25$.


Queen Helene, Natural Facial Scrub, Apricot, 170 g
Queen Helene, Mint Julep, Natural Facial Scrub, 170 g 
אוקיי, אל תגלו לאף אחד אבל המוצר הזה בעצם בשביל בן זוגי (האהוב מאוד), אשר לפני שפגש אותי לא חשב שיש צורך להשתמש במוצר שונה לשיער/פנים/גוף וכו'.... לוקחים משהו, מקציפים על כל חלקה פנויה ושוטפים. זהו. מה, לא? אבל בשלוש השנים האחרונות הוא לומד, לאט אבל בטוח (: בקיצור, הוא מחבב סבוני פנים עם גרגרים, מרגיש שהם מנקים הכי טוב ואוהב את ההרגשה שהם משאירים. לא משמ מעניין אותו איזה וכל פעם אני קונה את מה שבמבצע בסופרפארם. אבל, גם במבצעים- הם יחסית יקרים! הכי זול, כ-30 ש"ח למוצר, וגם זה לא תמיד.
בקיצור, כשנתקלתי בסקראב הנ"ל לפנים, ווידאתי שמדובר במוצר לשימוש יומיומי ובמחיר מופלא של 3.7$, לא חשבתי פעמיים והזמנתי. שניים. גם אני אשתמש, למרות שאני מעדיפה סבון פנים עדין, רק כדי לראות מה דעתי עליהם.

Real Purity, Deodorant, Holistic Formula, 89 ml
כן, דאודורנט. ואפילו ממש לא זול... אבל הייתי חייבת לנסות. נתקלתי במוצר הזה בביקורת של בלוגרית חובבת מוצרים טבעיים, שנשבעה שהוא טוב לא פחות (אם לא יותר) מדאודורנטים שמכילים כימיקליים ומוצרים מזיקים למיניהם. אני מודה שאני עדיין מאוד סקפטית, כי אם בכל מוצר טיפוח אחר אני תמיד אשמח ואולי אעדיף את הטבעיים מביניהם, אני חוששת שבדאודורנט עדיין אין תחליף לחומרים הפעילים. אבל, כאמור הייתי חייבת לנסות ואולי, אולי הוא באמת מוצלח ואני לא חייבת את כל הג'אנק שיש ברוב הדאודורנטים? ימים יגידו. עלה 10$, כאמור מעט יקר לטעמי אבל הסקרנות הרגה את החתול....

ומקדימה באמצע, קצת משונה אבל אתן לא מדמיינות- דוגמית מתנה שקיבלתי מ-iherb, וזה פשוט כל כך חמוד שלא ירד לי החיוך מהפרצוף כשראיתי את זה. מיני-ריבת קומקווט (תפוז סיני) של סן-דלפור. ואני אפילו לא אוהבת קומקווט! אבל כמה חמוד הדבר הזה?? ממש מתנה מתוקה ואני מאוד אהבתי את הרעיון השיווקי הזה. בטוח יותר חביב מהכמוסות המשונות ביותר שקיבלתי בהזמנה הקודמת והלכו ישר לפח... בקיצור אהבתי.

עדיין לא ניסיתי אף אחד מהמוצרים, אני מניחה שזה יקרה בקרוב. אם מישהי מעוניינת בביקורת ספציפית אני כמובן אשמח לדווח לאומה.
אם מישהי ניסתה אחד מהמוצרים או שיכולה להמליץ על מוצרים מעולים בקטגוריות האלה, זה יהיה מעולה!

עד כאן, שיהיה לכולן המשך שבוע מצויין! 









23 תגובות:

  1. תתחדשי!

    את לא היחידה שמכורה לאתר הזה. אני הזמנתי באפריל 2 הזמנות מעל 40$ ועכשיו עוד חבילה (יותר קטנה) בדרך ~אייקון חבול~

    יש לי את המסיר איפור לעיניים, הוא לא שורף לי בעיניים ולא משאיר עננים, הוא מאוד נוזלי אז תזהרי כשאת משתמשת בו. אציין שבינתיים הורדתי רק מסקרה (לא עמידה במים) איתו כך שלא יודעת איך הוא יתפקד עם איפור כבד יותר.

    יש לי גם פילינג של קווין הלן, הוא לא גס אבל הוא גם לא עדין לדעתי מספיק לשימוש יומיומי, מרקם קצת כמו חול (אולי אבל לגברים זה כן יהיה טוב לשימוש יומיומי).

    אשמח לשמוע את חוות הדעת שלך לגבי שאר המוצרים אחרי שתתנסי בהם :)

    גם אני חשבתי לנסות דאודורנט טבעי (סוג אחר) ובסוף התחרטתי.

    קיבלתי גם בהזמנה האחרונה את המיני ריבה, זה מספיק לשתי פרוסות ומ-א-ו-ד טעים (בהחלט עדיף על הכמוסות לשיפור זיכרון ויכולת מנטלית שקיבלתי בפעם הקודמת וגם כאן הלכו ישר לפח) :)

    אה, וה- 4$ rewards אומר שמישהי השתמשה בקוד שלך של ההנחה. גם לי יש 4$ אבל הם עדיין "בהמתנה" מה שאומר שאני אאלץ לעשות עוד הזמנה משם *g*

    השבמחק
    תשובות
    1. אווו.... תודה! עשית לי קצת סדר (: אני לא זוכרת שנתתי את הקוד אבל אולי!
      המסיר איפור התמודד בהצלחה עם המסקרה? בדרך כלל זה המבחן מבחינתי וזה אומר שאת השאר הוא יוריד...
      איזה פילינג יש לך? האם כתוב עליו שהוא מומלץ לשימוש יומיומי? (כי על אלה כתוב, כמובן שזה לא אומר כלום)
      האמת שהדאודורנט הכי מסקרן אותי מכל המוצרים ומקווה שיהיו לי חוויות חיוביות לשתף בהן.

      ואת גורמת לי לשקול לנסות את הריבה למרות השנאה לקומקווט! (:

      מחק
    2. מסיר האיפור הסיר בהצלחה את המסקרה אבל זו מסקרה לא עמידה במים (ד"א לדעתי יעיל יותר להשתמש במסיר איפור הזה כששמים מהחומר על האצבעות ומעסים את העיניים ואז שוטפים עם מים מאשר עם צמר גפן).

      הפילינג שיש לי זה הירוק, השמאלי בתמונה. כתוב עליו שהוא ימיומי אבל אני חושבת שעדיף להשתמש בו כפעמיים בשבוע.

      הריבה הייתה ממש טעימה, תנסי טיפה מה יש לך להפסיד? :)

      אני מחכה לפוסט הביקורות :))

      מחק
    3. אני אקח לתשומת ליבי, תודה!
      ופוסט הביקורות יגיע, אחרי שאתנסה קצת במוצרים... יש עוד הרבה אחרים שממתינים לביקורת, ככה זה כשלא יודעים להתאפק! (:

      מחק
  2. גם אני התמכרתי לאתר הזה. אומנם הזמנתי בנתיים רק פעמיים, אבל יש לי עוד כמה מוצרים על הכוונת. עד כה הזמנתי את המסיכה הירוקה של קווין הלנה (מומלצת מאוד לעור שמן), קרם פנים של ג'ייסון נטורל (באריזה כתומה) עבור אמא שלי (שמאוד מרוצה ממנו), פודרת מאירה/מתקנת/מוזאיקה/איך שלא קוראים לזה של פיזישנ'ס פורמולה (גם עבור אמא, שמאוד מרוצה) ושתי מברשות של ריל טכניק (מברשת הסומק-אני מאוד מאוד מאוד מרוצה, ומברשת הפודרה-אמא מאוד מאוד מרוצה).
    אשמח לשמוע רשמים על המסיכה לשיער ועל מי הפנים (שני דברים שאני במצוד אחריהם).

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי קרם פנים של ג'ייסון, באריזה חצי-כתומה... נקרא Revitalizing vitamin E 5000 i. זה אותו אחד? מההתנסות שלי, הקרם עצמו לא רע, אני משתמשת בו כקרם לילה לפעמים (יש פשוט מוצר שאני אוהבת יותר ללילה, וליום הוא לא מתאים לי), עשיר מאוד אבל נספג טוב. יש לי בעיה אחת מרכזית איתו- לא סובלת את הריח שלו! אבל ממש...
      המוצרים של פיזישיאנ'ס בד"כ מעולים, אולי באמת הגיע הזמן שאתחדש בכמה נוספים, מזמן לא רכשתי מוצר שלהם...

      גם אני מאוד מרוצה מהמברשות של ריל טכניקס, קניתי את הסטיפלינג (מעולה לי למייקאפ נוזלי) ואת הסומק- מושלמת.
      מבטיחה שסקירות מוצרים מורחבות יגיעו! (: בינתיים ניסיתי את המסיכה פעם אחת ואהבתי, אבל זה לא מספיק לחוו"ד רציני...

      מחק
    2. הקרם של ג'ייסון שקניתי לה הוא c-effects, קרם קליל ונספג מהר. קניתי לה אותו במיוחד לקראת הקיץ, כי היא מרגישה שהקרם שבו היא בד"כ משתמשת (קליניק הצהוב לעור יבש) כבד לה מידי בתקופה זו.

      לגבי פיזישאנס, מה זה בא לי על הסמקים שלהם, הם כאלה יפיפיים, אבל אני מפחדת שחוץ מאריזה יפה אין בהם שום דבר..

      מחק
    3. ואיך הריח של הקרם הזה? באמת, הריח של הקרם שיש לי הורג אותי...
      את פיזישאנס אני בטח איאלץ לנסות מתישהו... (:

      מחק
    4. במיוחד בשבילך קמתי והלכתי להריח אותו(תיראי מה אני עושה במקום ללמוד למבחן)- יש לו ריח מין תפוזי כזה עדין...
      מרינה, מבלוג "יש יופי בכולנו" סיקרה אותו:
      http://thereisbeautyinallofus.blogspot.com/2012/03/iherb.html

      מחק
    5. אההה.... נכון קראתי את הפוסט הזה! לא זה ממש לא אותו הקרם, שלי בקופסה כזו וכאמור יש לו ריח נורא :/
      אבל אני אתן לחברה הזו צ'אנס עם מוצרים אחרים.

      מחק
  3. תתחדשי על הכל! מתה על אתר הזה וגם אני כבר מחכה להזמנה שלישית מהם. הייתי שמחה לראות מה הזמנת בעבר משם. תמיד מחפשת רעיונות למוצרים חדשים שאולי לא ראיתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! יש משהו במה ש/את אומרת, אולי באמת אכתוב על מוצרים שכבר בשימוש ואני אוהבת/אוהבת פחות.... בהחלט אעשה זאת בהזדמנות (:

      מחק
  4. אל תגלי, אבל אני קצת מאבדת את הסבלנות לאתר, טרם הזמנתי ממנו למרות שיש לי בסל כמה פריטים, בעיקר מברשות.
    תתחדשי!

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי אפרת...... אולי עדיף ככה!
      אחרי שעוברים את המחסום הראשוני קשה להפסיק! (גם לי לקח זמן עד ההזמנה הראשונה)

      ותודה... (:

      מחק
  5. הי!
    מכירה את האתר מהמלצה של מישהי ביוטוב, רוצה להזמין משם מברשת סומק מגניבה.
    אבל הלכתי לאיבוד שם !! ככ הרבה מוצרים וככ הרבה חברות שאני לא מכירה, היחידים שהיו מוכרים לי זה WELEDA כי מוכרים אותו בסופרפארם (במחירי הפקרות כמובן). אשמח לקבל טיפים איך את מוצאת שם דברים טובים\ממולצים ולא יקרים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. היי יוליה!
      קודם כל האתר הזה פשוט מעולה. הזמנתי ממנו כמה פעמים והכל היה פיקס. מצד שני, שמעתי מכמה בנות חוויות פחות חיוביות, של חבילות שלא הגיעו ובעיות עם שירות לקוחות. רק מציינת (:
      את רוב המותגים גם אני לא מכירה, אני פשוט עשה חיפוש באתר לפי המוצר בו אני מעוניינת (נניח מסכה לשיער), בוחרת במוצרים עם רייטינג גבוה וגם מוסיפה חיפוש ביקורות בגוגל. הכי טוב לקרוא חוויות של אחרים (: מה גם, שהרוב המכריע של המוצרים שאני קונה משם הם במחירים מעולים, כך שגם אם זה לא המוצר הכי מוצלח בעולם, לא כואב לי מדי... אבל בינתיים לא היו לי ממש נפילות.
      אני אפנה אותך לסקירה מקיפה שמרינה כתבה בבלוג שלה על האתר הזה, אם לא קראת אותה זה בודאי יעזור:
      http://thereisbeautyinallofus.blogspot.com/2012/03/iherb.html

      בהצלחה! ותחזרי לספר חוויות... (;

      מחק
    2. החבילה מגיעה בדואר רשום ?

      מחק
    3. הממ... שאלה טובה, אני חושבת שאת יכולה לבחור באופציה הזו, אולי זה עולה יותר? אני הזמנתי משלוח בדואר לא רשום.

      מחק
    4. השאלה שלי איך החבילה מגיעה, האם קיבלת פתק לאסוף אותה מהדואר או ממש קיבלת אותה הבייתה ?

      מחק
    5. הבנתי מה שאלת...(: המשלוח לא היה בדואר רשום, כלומר לא נדרשת חתימה שלי כדי 'לשחרר' את החבילה, אבל קיבלתי פתק לבוא לקחת כי היא גדולה ולא נכנסת לתיבת הדואר....

      מחק
    6. תודה! אני גרה במקום שיש פה סוג של דואר מרכזי ומשם הדואר מתפזר ביחידה פנימית. לכל סוג דואר אני צריכה למצוא כתובת עם מינימום סיכוי שילך לאיבוד..

      מחק
    7. הבנתי... גם אני גרה בישוב קטן עם סניף דואר מקומי, אבל האמת שהוא מתפקד מצויין ועוד לא קרה שאבדה לי חבילה (ואני משתמשת בשירותי הדואר ה-ר-ב-ה :). אם כבר, אני חוששת מההתנהלות בדואר ישראל/מכס, למרות שגם איתם עד היום לא היו לי בעיות.
      מה שכותבים ב- iherb על המשלוח שלהם:
      Very Reliable, But No Tracking.
      כך שכנראה אין אפשרות לדואר רשום, לשיקולך...

      מחק
  6. אפשר למצוא קוד הנחה ל iherb גם באתר הישראלי iherb.co.il. יש גם עזרה טלפונית על אופן ביצוא ההזמנה באתר ומענה לשאלות. אמנם בשעות מאוד מצומצמות ולא תמיד עונים, אבל עדיין עזרה. אני השארתי הודעה וחזרו אלי, למרות שכעקרון הם מבקשים להתקשר בין שעות מסויימות. היו אדיבים מהניסיון שלי.

    השבמחק

רשומות פופולריות