יום שבת, 28 באפריל 2012

סקירת מסקרות - CoverGirl, Max Factor, L'oreal


שלום לכולן!
מקווה שהתאוששתן מהמנגלים ומוכנות לשבוע רגיל, בלי אף חופש! כמה עצוב ☹ 
ולעניינינו- החלטתי לסקור שלוש מסקרות שבהן השתמשתי לאחרונה ונמצאות בימים אלה לקראת סיום חייהן. גם בתמונות של המברשת ניתן לראות שכמעט לא יוצא עליהן חומר, אני אציין על כל אחת האם כך זה היה מההתחלה או שזו תוצאה של גילן המופלג. רוצה רק לציין שאת שלושתן אהבתי והשתמשתי בהן עד בלאי. אחת- אפילו קניתי פעם נוספת. איזו? מוזמנות לקרוא ולגלות...

אז נתחיל?
ראשית, תמונה של הריסים שלי אה-לה-נאטורל, בלי כלום:




 אולי לא התמונה הכי טובה, אבל אפשר להבין איך הם נראים. די ארוכים, קצת מתבלגנים. הדבר הראשון שחשוב לי במסקרה- שלא תדביק אותם. נכון שבשביל לקבל ווליום לפעמים אין מנוס ממעט הדבקה, אבל לא לקבוצות-קבוצות מזעזעות שכאלה. הארכה כמעט ולא דרושה לי, רוצה הפרדה, מעט עיבוי, הדגשה וקצת עיגול.

העדינה: CoverGirl- Lash Blast Volume

CoverGirl Lash Blast Volume

את המסקרה הזו רכשתי לאחר ריבוי המלצות ברחבי הרשת. קניתי בדראגסטור במנהטן בכמה דולרים. היא שכבה מס' חודשים והמתינה לתורה (בכל רגע נתון יש לי כ-5 מסקרות פתוחות ואחרות שממתינות). אתחיל עם הפחות חיובי: היא לא דרמטית בטירוף. מכיוון שנקודת ההתחלה של הריסים שלי היא לא רעה, זה לא מאוד הפריע לי. בתמונות שמיד תראו היא כבר לקראת סוף חייה, בחודשים הראשונים הייתה מעט יותר דרמטית, לא הרבה יותר. מינוס נוסף שלה- מבין כולן, היא התייבשה הכי מהר, הראתה סימנים של ייבוש כבר אחרי כ-3 חודשים ומשכתי אותה עוד קצת.
למה אהבתי אותה: קודם כל - וזה אספקט שחשוב לי מאוד - היא לא מדביקה ריסים. בכלל. יכולתי להעמיס ולהעמיס, לעבור ממראה מאוד טבעי ויומיומי למראה מודגש, בלי שום סכנת הדבקה. לדעתי זה מפני שהפורמולה שלה לא מאוד רטובה וכן המברשת המעולה שלה שעושה עבודה מצויינת בהפרדה. אפשר להגיע איתה למראה יפה של מניפת ריסים מופרדים, אם כי בהחלט לא מראה של ריסים מלאכותיים. 
עוד אהבתי- עליי היא הייתה עמידה ביותר (אבל לא זכורה לי אף מסקרה שנזלה לי בשנים האחרונות) וההסרה הייתה קלה יחסית.
שורה תחתונה: מסקרה נוחה לעבודה, נותנת מראה יפה בין טבעי למודגש+, לא חושבת שתעשה פלאים על ריסים קצרים או דלילים.
ולתמונות:
CoverGirl Lash Blast Volume- Brush
אפשר לראות על המברשת שיוצא עליה מעט חומר, כמו שציינתי מדובר בשלבים מתקדמים בחייה של המסקרה. במקרה הספציפי של המסקרה הזו מלכתחילה לא יוצא יותר מדי חומר אלא בדיוק מספיק. 

התמונות ללא מעגל ריסים:





כמו שציינתי, בחודשים הראשונים האפקט שלה היה מעט יותר מודגש, כאן היא לקראת סיום.


CoverGirl Lash Blast Volume Mascara


האלגנטית: Max Factor- Masterpiece

Max Factor- Masterpiece


עוד מסקרה שזכתה לשבחים, נרכשה לפני למעלה משנה, לא זוכרת כבר מתי נפתחה אבל היא בהחלט פתוחה ומתפקדת (לסירוגין, עם עוד מסקרות) הרבה מעל לחצי שנה. עקב כך היא בדרך לפח, אבל עדיין לא ממש הראתה סימני התייבשות.
אין לי ממש דברים רעים לכתוב עליה, מלבד העובדה שהיא פחות דרמטית מאשר חשבתי. מלבד זאת, מה אהבתי בה: לא מדביקה, מאריכה, מעט מעגלת וכן מחזיקה יפה ריסים שעוגלו בידי מעגל (וואו, זה היה משפט קשה לכתיבה). היא כן מדגישה ומעט מעבה את הריסים אבל שוב- לא סופר דרמטית ולא מראה של ריסים מלאכותיים. לא נתקלתי בבעיית גושים עם המסקרה הזו. העמידות מצויינת וההסרה קלה.
המברשת שלה מצויינת, למרות שאני לא מחובבות מברשות הסיליקון בד"כ, אותה דווקא אהבתי.
שורה תחתונה: מומלצת, אך שוב כנראה שלא לחובבות הסופר-דרמה.

Max Factor Masterpiece- Brush


גם המברשת הזו לא מוציאה עודפי חומר ומאוד נוחה לעבודה ולמינימום לכלוכים.
במקרה הזה, התמונות הן עם מעגל ריסים:




Max Factor Masterpiece Mascara


הדרמטית: L'oreal Original Voluminous
L'oreal Voluminous Mascara

גם סביב המסקרה הזו היה הייפ רציני בזמנו, וכזונת מסקרות הייתי כמובן חייבת לנסות... מה אומר ומה אגיד? ניסיתי ונשביתי בקסמיה. עוד חייבת לציין, שאני מבינה למה הרבה בנות לא אוהבות אותה ומיד אפרט. רק אומר שזו המסקרה שברוב המכריע של השימושים נתנה לי את האפקט המוצלח ביותר ואף מסקרה אחרת לא גרמה לריסים שלי להראות יותר כמו מניפה של ריסים כמעט-כמו-בפרסומות-המזויפות-במגזינים.

אז מה פחות טוב בה: קודם כל, מכיוון שמדובר במסקרה שנותנת הרבה ווליום, היא עלולה להדביק מעט את הריסים בשימוש לא זהיר. מודה שזה לא קורה לי אבל זה תלוי בצורת ההנחה (אני מזגזגת בעדינות ולאחר מכן משתמשת בתנועות 'גלגול', כמו התנועה של המסקרות עם הבטריות? רק בלי בטריות). בנוסף, כשמוציאים את המברשת מהטיובה לפעמים יוצא מעט 'עודף' חומר, שאני פשוט מנגב על פיסת טישו.
חסרון נוסף- לעתים משאירה גושים קטנטנים, אני פשוט 'מברישה אותם' והם נעלמים אבל צריך לשים לב.
מה אני אוהבת בה: מאריכה, מעבה, מדגישה, מעגלת, עמידה ועושה קפה. מה עוד אני יכולה לבקש ממסקרה? כמו שאמרתי, נתנה לי אפקט שעם אף מסקרה אחרת לא הצלחתי לקבל (בינתיים, היד נטויה), ובמחיר מעולה (לאחרונה קניתי שתיים ב-12$).
  
שורה תחתונה: מסקרה דרמטית, עם כל המשתמע מכך. מומלצת ביותר, למי שלא חוששת 'לעבוד' קצת כדי להשיג מראה מרשים. וכמובן, זו המסקרה שאני ממשיכה לרכוש. כמובן שאמשיך לנסות מסקרות נוספות...


כאן ניתן לראות את המברשת (המעולה), המסקרה בשלבי ייבוש ראשונים ולכן כבר לא מוציאה עודפי חומר.

ולתמונות: כאן ללא מעגל ריסים וכמו שאמרתי, לאחר שימוש תכוף כמספר חודשים המסקרה מתחילה להתייבש וכבר קצת פחות מרשימה (בהתחלה הייתה דרמטית יותר):






L'oreal Voluminous Mascara


זהו! זה היה פוסט ארוך... מקווה שלא התעייפתן  
אני מקווה שהפוסט הזה סייע במשהו, בבחירת פריט האיפור אולי החשוב ביותר, המסקרה.
אשמח מאוד לשמוע מה המסקרה הפייבוריטית שלכן ולמה, וכמובן האם מצאתן את הסקירה מועילה ומה חסר בה (אני עדיין לומדת וגיליתי כמה משונה לראות את העיניים של עצמך כל כך מקרוב).

שבוע מצוין לכולנו!






6 תגובות:

  1. אני דווקא אוהבת את לאש בלאסט. העניין איתה זה לבנות אותה בכמה שכבות כדי להשיג מראה דרמטי.
    וולומינוס לצערי נמרחה עליי מאוד אך אהבתי את האפקט שלה.
    אם מותר לשאול-את גרה בחו"ל?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי מרינה!
      כמו שציינתי, אהבתי את שלושתן, כל אחת למטרה מעט שונה. מסכימה לגבי הלאש בלאסט- בגלל שהיא לא מדביקה ריסים ניתן לבנות אותה בכמה שכבות וזה אחד הדברים שמאוד אהבתי בה.
      אני די מאוהבת בוולומינוס, לשמחתי לא נמרחת עליי (אבל כמו שציינתי, לא זכור לי מתי מסקרה כן נמרחה לי).
      ולשאלתך אני גרה בארץ, אבל הייתי דיילת אוויר והתרגלתי לרכוש מוצרים בעיקר בחו"ל. היום אני סטודנטית לקראת סוף התואר, אבל עדיין יוצא לי מדי פעם לטוס (מעט מדי...) וגם יש לי הרבה חברות דיילות (:
      האמת שבמקרה של המסקרות האלה, את כולן קל למדי למצוא באיביי, פשוט הרבה יותר משתלם לקנות אותן בדראגסטור עם המבצעים וכו'.

      אוי אני מתגעגעת לחו"ל.... (:

      מחק
  2. איזה פוסט חמוד! המסקרה של לוריאל נראית ממש מתאימה לי! רצה לחפש באיביי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה שירי!
      אני מתה עליה, מקווה שתאהבי!

      מחק
  3. סקירה נהדרת, בורכת בריסים מושלמים.
    על הראשונה ריסי הקצרים יאלצו לוותר, השתיים האחרונות בהחלט נרשמו.
    למה 5 במקביל? אצלי בד"כ יש 2, עכשיו 3 במקביל וגם זה מוגזם כי אחרי שלושה חודשים וקצת מושלכות אחר כבור לפח.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אפרת!
      למה 5 במקביל? לא מתוכנן, ככה יוצא...
      אני אוהבת להתנסות ומחליפה הרבה סוגים. מבחינתי היו מספיקות לי 2 פתוחות בכל רגע נתון (אחד טבעית ואחד דרמטית), אבל התנסויות מביאות לכך שהרבה פעמים אני קונה ומנסה מסקרות לא מוצלחות, או שסתם לא מתאימות לי ולא מספקות אותי. אני מתבאסת לזרוק מסקרה חדשה, אני לא מחזירה מוצרים שהשתמשתי בהם וגם לא מעבירה מוצר כמו מסקרה לאחרות. בקיצור.... אני ממשיכה להשתמש גם במסקרות שאני פחות אוהבת, עד שקורה אחד משני דברים: או שאני מגלה שהמסקרה דווקא בסדר, הפורמולה קצת משתנה או משהו כזה, או- שנמאס לי והיא הולכת לפח.
      בכל מקרה גם בזמן שיש לי מסקרה 'so-so' כזאת, אני צריכה שיהיו לי בהישג יד גם מסקרות טובות שאני ממש אוהבת....

      וכך מגיעים למס' רב מדי של מסקרות פתוחות, הסבר על רגל אחת (:

      מחק

רשומות פופולריות